Kim jest klient ostatniej szansy

Zbliża się koniec sezonu. W zasadzie nie przyjmujemy już zamówień na pierniki-prezenty, natomiast wciąż dostajemy zapytania.

Być może w każdym roku musi znaleźć się ktoś kto chce 10 tysięcy serc, albo lokomotyw na 20 grudnia najpóźniej. Być może jest jakaś wytwórnia, która będzie mogła coś takiego zrobić (choć nie sądzę), aczkolwiek nie jest to nasza pracownia.

Kto zatem ma szansę na zamówienie u nas piernikowych upominków, czyli: kim jest klient ostatniej szansy?

Ponieważ mamy już napięty grafik i przyjmowanie zamówień bez opamiętania może zachwiać naszymi terminami, zgadzamy się jedynie na realizacje dla zaprzyjaźnionych agencji reklamowych, krótko mówiąc dla stałych klientów. Jednakże nawet dla nich nie jesteśmy w stanie zrobić już piernika w kształcie logo w kolorach firmowych. Są pewne kształty bądź wielkości, które możemy wykonać łatwiej i szybciej niż inne. Tylko zgoda na tę opcję może sprawić, że klient ostatniej szansy dostanie swoje ozdoby w pożądanym dla siebie terminie.

Być może rozwiązaniem jest przygotowanie pewnej ilości gotowych upominków, które będzie można na chwilę przed świętami kupić „takie, jakie są”.

Jedno przemyślenie nt. „Kim jest klient ostatniej szansy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *