Pierniki jako gift

Zastanawiałem się jakim słowem należałoby zastąpić określenie „gift” funkcjonujące w branży reklamowej. Uznałem, że najbardziej pasuje mi „podarek”. Jest to przedmiot wręczany w określonych okolicznościach, ale nie jest z okazji, jak prezent.

Pierniki ozdobne świetnie nadają się na taki podarek. Są ładne, pachnące, kojarzą się z świętami, będącymi najbardziej rodzinnymi świętami w roku. Nie są też kosztowne, mogą być niezobowiązującym podarunkiem bez poczucia konieczności odwdzięczenia się w przyszłości. Można je zarówno zawiesić na firmowej choince, jak i postawić na biurku czy kontuarze w recepcji.

To zadziwiające, ale nawet najmniejsze pierniczki wywołują uśmiech i są pozytywnie odbierane. Mogą tworzyć więź z klientem, czy kontrahentem nawet w tak lokalnym przedsięwzięciu jak gabinet weterynaryjny.

Przecież najważniejszym filarem stabilnego biznesu są stali klienci. Warto dać im odczuć tę więź.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *