Piss of cake

Wśród projektów, które Piernikarnia realizuje poza sezonem Bożego Narodzenia warto zwrócić uwagę na przedsięwzięcie, które zaowocowało bardzo efektownym zdjęciem.

Czyżby nowa Naomi Campbell?

Jest ono oczywiście tylko jednym z elementów całej akcji promocyjnej, która wykorzystuje wizerunek ciasteczkowego ludzika oraz jego nazwę w wersji angielskiej (piece of cake).

Przez cały czas akcji pozostawaliśmy w stałym kontakcie z agencją reklamową. Ponieważ do fotografii wystarczą  pojedyncze egzemplarze wykonaliśmy kilka prób „z ręki” i ostatecznie zamówiliśmy specjalny wykrojnik wg zaprojektowanego wzoru. Kształt i forma zdobienia ludzika z piernika są zasługą agencji.

Naszym zadaniem było zrobić to jak najdokładniej i najładniej. Decyzja przygotowania do jednego zdjęcia kilkunastu pierników okazała się jak najbardziej właściwa. Wybrany do zdjęcia piernik idealnie wpisuje się w charakter reklamowanego produktu i oddaje cały dowcip gry słów (piece of cake-piss off).

Piernikowy ludzik na zdjęciu wygląda niczym pierwszoplanowy aktor. To najprawdopodobniej najbardziej efektowne zdjęcie naszego wyrobu jakie widzieliśmy.

Czyżby nowa Naomi Campbell?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *