Piernikowe obrazki

Im więcej posiadamy wykrojników, tym mocniej narzucają się historie, które można opowiadać dzięki piernikom o różnych kształtach. Wykorzystujemy ten potencjał do zapełnienia największego pudełka bombonierki, w której można umieścić nie tylko pierniki o świątecznych kształtach, ale także związane z działalnością, produktami lub charakterem firmy.

Dla przyjemności układamy pierniczki w najróżniejsze konfiguracje, z których domek z piernika i słońce lub kometa są symbolem Piernikarni.

Pierniki firmowe jako marketing wartości

Pierniki firmowe to pierniczki, które firma daje w prezencie swoim kontrahentom lub pracownikom. Zazwyczaj oznakowane są logotypem w jeden z poniższych sposobów:

  • lukrowany na pierniku
  • piernik w kształcie logotypu lub charakterystycznego produktu
  • nadruk na pudełku
  • bilecik dowiązany do torebki lub pudełka

Gdy pierniki firmowe wchodzą w skład prezentu, gdzie znajdują się inne przedmioty oznaczone logotypem wystarcza pierniczek przewiązany rafią lub tasiemką w kolorze firmowym. Taki dyskretny element wytwarza świadomość łączności z firmą i jej wartościami, pozbawiony jest intensywnego elementu marketingowego.

Piernik firmowy renifer

Piernikowe drzewo

Czy drzewo z piernika różni się od prawdziwego? Tak samo, jak mapa różni się od terytorium – wszystko co postrzegamy jest obrazem rzeczywistych bytów. Możemy zatem wykorzystać wiedzę o względności postrzegania, by bawić się nią, wykorzystać umowność pojęć i nakładać na siebie obrazy będące projekcją umysłu na różnych płaszczyznach.

Tak, czy inaczej gdy znudzi się nam już percepcja wzrokowa, piernikowe drzewo możemy zjeść jako dodatek do aromatycznej kawy, lub gorzkiej, czarnej herbaty. Smak jest kolejną płaszczyzną, na której możemy doświadczać piernikowego drzewa.

Piernikowe drzewo